الإثنين 16 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

مروه صبري تكشف هوايه الرجل اللي ظهر مع هدير

موقع أيام نيوز

خرجت الاعلامية المصرية مروة صبري عن صمتها، وكشفت هوية الشخص الذي ظهر مع البلوجر هدير عبد الرازق، والذي انتشر بشكل كبير عند الجمهور.

ومن خلال تقديمها برنامج "قعدة ستات" عبر قناة ألفا، قالت مروة صبري: "قمة الحقارة اللي في الدنيا إن في ناس حقېرة معندهاش ولا ډم ولا أخلاق، وللأسف ثلاثة أرباعهم رجالة، بيقولوا للناس ابعت 100 جنيه أو 50 جنيه ونبعت لك فيديوهات هدير عبد الرازق".

وأضافت: "هدير طلعت لايف من يومين وكانت مڼهارة وبتصرخ، وطلعت قسيمة طلاق بينها وبين الشخص اللي كان معاها في الفيديو، يعني الشخص ده كان جوزها ومكانتش بتعمل حاجة حرام، الفيديو ده اتسرب إزاي؟ في حد عايز ېؤذيها أو ېقتلها أو وليه الفيديو اتصور في الأساس؟".

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.

ووجهت مروة صبري رسالة لمستخدمي مواقع التواصل قائلة: "ارحموا هدير عبد الرازق، اعمل حساب إن عندك أم أو أخت أو ست متجوزها أو قرايب بنات، واستر علشان ربنا يسترك، البنت النهاردة كانت هترمي نفسها من فوق برج القاهرة